Technische, montage- en programmeer vragen:

Ja in principe wel. Het is afhankelijk van de maat cilinder die u momenteel in uw deur heeft zitten. Check van te voren even uw maat. Op onze productpagina staan alle beschikbare maatvoeringen. Standaard kunt u het beste rekening houden dat er 5mm meer aan de binnenzijde komt in verband met de ruimte voor de elektronica. Is uw deur 4cm dik dan heeft u er nu een 6cm cilinder inzitten. In dit geval kunt u een 35/30 cilinder (6,5cm) bestellen. Meer over de Nemef Entr leest u hier!

De Entr werkt ook in combinatie met een driepuntssluiting. Let wel op: Dit kan alleen bij een cilinderbediende meerpuntssluiting. Indien u eerst de kruk omhoog moet doen (krukbediende), dan kan dit helaas niet.

Ook kan de Entr niet geïnstalleerd worden bij zogenoemd “seniorenbeslag”. Hierbij zit de kruk onder het cilinderslot.

Via onze informatiepagina “Nemef Entr monteren en programmeren” kunt u middels de handleiding of video’s zien hoe u de Nemef Entr kunt monteren of programmeren.

Nee, dit kan alleen met mobiele apparaten die voorzien zijn van Bluetooth low energy. Bovendien zul je minimaal IOS 7 of Android 4.4 als versie moeten hebben. De volgende telefoons zijn onder andere geschikt:

Apple: 4S, 5, 5S, 6, 6+ met iOS 7 of hoger.
Samsung: Galaxy 4S, 5S, 6S (alle modellen), NOTE3, NOTE4 met Android 4.3 en hoger.
Naxos: 4 en 5 met Android 4.3 of hoger.
LG: G2, G3 en G4 met Android 4.3 of hoger.

U kunt de App in de Google Playstore of in de Apple Appstore downloaden. U kunt hiervoor tevens de buttons onderaan onze website gebruiken.
De Nemef Entr is uitsluitend op de Nemef NF3 gelijksluitend te maken. Dit betekent dat als u één sleutel wilt houden voor al uw deuren u de deze cilinders dient bij te bestellen. Echter is de Nemef Entr geïntroduceerd om zonder sleutels de deur te openen door middel van een mobiele App, afstandsbediening of één van de andere mogelijkheden. Dit is voortaan uw sleutel.
Wij hebben de Nemef Entr in praktijk getest en de mobiele App en afstandsbediening hebben een bereik van 10 tot +/- 20 meter. Afhankelijk van de dikte van de deur en de materialen die gebruikt worden kan dit bereik wel variëren. Er komen nog diverse ontwikkelingen aan. Zo komt er de mogelijkheid om vanaf afstand iemand toegang te geven tot de Nemef Entr.
Dit is afhankelijk van het aantal keren dat de deur geopend wordt. In principe ongeveer 4 maanden.
  • Download de mobiele App in de IOS of Google Play store
  • Activeer de Entr en klik op “Add”. Voer de code in en kies optie “2”. De verbinding van de Entr staat nu open.
  • Swipe op het mobiele apparaat van rechts naar links in het hoofdscherm. Het slot wordt zichtbaar. Volg de stappen om de activatie te voltooien.

Meer informatie nodig? Lees de uitgebreide handleiding “Nemef Entr App

  • Begin met het toevoegen van een eerste gebruiker. Zie hiervoor ook het vorige punt.
  • Maak met de hoofdgebruiker verbinding met de Entr. Klik rechtsboven op het “slotje”.
  • Kies voor een gebruiker toevoegen en volg de stappen op het scherm. De code voor de nieuwe gebruiker kunt u doorsturen.
  • Activeer de Entr en klik op “Add”. Voer de code in en kies optie “2”. De verbinding van de Entr staat nu open.
  • Swipe op het mobiele apparaat van rechts naar links in het hoofdscherm. Het slot wordt zichtbaar. Voer de code in om de activatie te voltooien.
  • NB: U kunt nooit met meerdere mobiele apparaten tegelijk verbinding maken met de Entr. Na het moment van toevoegen van een nieuwe gebruiker dient deze mobiele App volledig te worden afgesloten. Als dit niet gebeurd krijgt de nieuwe gebruiker geen slot te zien na het “swipen”.

Meer informatie nodig? Lees de uitgebreide handleiding “Nemef Entr App

Ja dat kan! Maak verbinding met de Entr via de App. Als uw slot in beeld komt kunt u rechtsboven op het “slotje” klikken. Kies vervolgens voor “Slot instellingen”. Kies vervolgens voor wachtwoord wijzigen.

slot-instelling wachtwoord-wijzigen

wachtwoord-wijzigen-2

De App kun je verder beveiligen met een pincode. Deze kan tevens gewijzigd worden via de App.

Het verliezen van een sleutel, afstandsbediening of uw smartphone is erg vervelend. Zorg dat de vinder geen toegang krijgt tot uw deur.

1: Op het moment dat u uw mobiel kwijt bent, kunt u met uw nieuwe smartphone verbinding maken met de Entr. Kies voor “herstel slot” onder “mijn sloten” en voer uw wachtwoord in. De rechten van het verloren toestel vervallen hiermee.
2: Zorg dat uw gebruikerswachtwoord gewijzigd wordt. Zie vraag 10.
3: Bent u uw afstandsbediening kwijt? Zorg dat u uw huis binnen komt en activeer de Entr. Kies vervolgens voor “DEL”, gevolgd door optie “1”. Hiermee worden alle afstandsbediening geblokkeerd. Nieuwe afstandsbedieningen zijn aan te schaffen via onze webshop. De afstandsbedieningen kunt u opnieuw inleren.
4: Bent u uw huissleutel verloren? Wij kunnen een andere motorcilinder voor u leveren (zonder de elektronica). De kosten zijn ongeveer 60,-. Neem contact met ons op hiervoor.

Tot slot:
Beveilig uw mobiele App altijd met een wachtwoord. Zonder dit wachtwoord kan men de App niet openen. Ook kunt uw slot nog extra beveiligen met een pincode. Zie hiervoor vraag 10.

Bekijk de handleiding voor de configuratie: Download hier de standaard handleiding

Waar veel mensen tegenaan lopen is de configuratie van het automatisch sluiten van de deur. Bij het incorrect inleren van het slot krijg je een uitroepteken te zien. Download hier de handleiding voor het inleren

Algemene vragen:

Op onze pagina “Nemef Entr bestellen” kunt u meer lezen over waar u zoal op moet letten.
De Nemef Entr (zowel een nieuwe cilinder als elektronica), gebruiksaanwijzing, twee normale sleutels, een afstandsbediening en een bekabelde lader. De App kunt u gratis downloaden in de Google Play store (Android) of in de Appstore bij IOS apparaten.
Gemiddeld een paar dagen. De producten hebben wij allemaal op voorraad.

Ben je niet tevreden over je product? Binnen 14 dagen kun je kosteloos je product retour sturen. De 14 dagen gaan in vanaf het moment dat de bestelling geplaatst is. De kosten die gemaakt worden bij het retour sturen zijn voor de consument. Het product zal wel indien mogelijk in originele verpakking en originele staat retour gestuurd moeten worden. Het product mag dus niet gebruikt zijn. De kosten voor het retour sturen zijn dan voor rekening van de klant.

Wanneer Haverkamp een foutieve levering heeft gedaan worden de retourkosten gerestitueerd.

Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product. Hij zal het product slechts gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Het bedrag wat de de consument betaald heeft, wordt na binnenkomt binnen 14 dagen gecrediteerd.

Meer informatie over het retour sturen

Gratis betaalmethoden: iDeal / PayPal / Visa / Mastercard / Maestro / Bancontact – MisterCash / Sofortbanking
Rembours: Bij betaling via Rembours wordt er € 15,00 extra in rekening gebracht. Alleen in Nederland mogelijk.

Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling: Mocht u een klacht of probleem hebben over uw bestelling, dan kunt u middels onze contactpagina met ons contact opnemen. Wij zullen binnen 24 uur een ontvangstbevestiging sturen, waarnaar wij uw klacht of probleem in behandeling nemen. Over het algemeen kan een probleem tijdens kantooruren meestal gelijk opgelost worden.

Klachtenafhandeling Webshop Keurmerk: Wij zijn aangesloten bij het Webshop Keurmerk. Bij een geschil is er een mogelijkheid om een bemiddeling plaats te laten vinden door Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de GeschillencommissieWebshop van de SGC.